Post by tarlethinkscapwest on Feb 4, 2022 6:26:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Square Bird ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Square Bird IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Square Bird 2022 version ▞▞▞
Viikon 7/2014 kohokohdat: Titaaniputous, Flappy Bird ja ...
Hyvä peli, mutta mainokset ovat kauheita. Tietysti monille. En edes välitä, jos se olisi joka 3 tai 4 pelin jälkeen. Saan yhden joka toinen kierros ja jos joka ikinen kierros. Aluksi sain mainoksen 4 kierrosta peräkkäin.
Kun pelasin tätä peliä, se oli hauskaa, mutta siinä oli joukko lisäyksiä ja erittäin viivettä
Likaa mainoksia mutta muuten hyvä.
pelaa Square Bird CrazyGames -pelissä
Sillä on paljon mainoksia. Se alkaa siitä, kun avaat sen ensimmäisen kerran, kun olet menossa seuraavalle tasolle, se on niin turhauttavaa. Suosittelen, jos sinulla ei ole housuja.
MOONEE PUBLISHING LTD: N Kehittämä Android-Sovellus Square Bird On Lueteltu Luokassa Ajanviete. Nykyinen Versio On 3 Julkaistu 2021-10-09.
Minusta tämä peli on aika hauska ja hyvä, mutta siinä on vain paljon mainoksia, koska joka kerta kun ylitän tason, tulee mainoksia ja kun kuolen sen sijaan, se on hyvä
Juice Jam Fruit Candy Drop Mania CATS MANIA Square Wars ...
Hieno peli joka tapauksessa, mutta mainoksia on liikaa. Joka kerta kun kuolen, minulla on kuin 2 mainosta. Alenna mainoksia. Joka tapauksessa, se on muuten hyvä peli, sinun kannattaa tarkistaa se.
ANNAN PELILLE 5 tähteä. Bc se on todella hauskaa ja sinulla voi olla niin hauskaa siinä. Se on paras. Minun vaivani pitää siitä. Rakasta peliä.
Tämä peli on erittäin turhauttava ja joka kerta, kun se on todella viive, vaikka olisin yhteydessä todella hyvään WiFi-verkkoon, se on silti viive. Kun häviät, se antaa sinulle välittömästi mainoksen, se on erittäin ärsyttävää, ja päädyn napsauttamaan mainosta yrittäessäni tehdä uutta peliä. Ja bonuskolikot eivät toimi, kun painat sitä, se saa sinut katsomaan kuin pari mainosta ja mainokset ilmestyvät minuuttia myöhemmin.
Marianne Design stanssi – Petra's Square, Bird & Nest
Mainokset tekevät pelaamisesta niin kauhean ja ärsyttävän. Kun kuolet, saat mainoksen herättäväksi tai ohitettavaksi ja sen jälkeen toisen mainoksen. Tämä on naurettavaa
Huh Figo å
Final Fantasy VII. Final Fantasy VII Androidille Kuvakaappaus Final Fantasy VII: sta Androidille. Square Enix ; Titan Quest. Titan Quest · Hack 'n slash Titan
lataa square defender APK viimeisin versio 6.1-com.halukgames.squaredefender - olla tähti maalivahti 70 sekunnin ajan.
Siinä on monia lisäyksiä ja se viivästyy, joten kun voitan, PELI KAATUA! En voi läpäistä tätä yhtä tasoa, koska se on myöhäistä! Todella vihainen tästä pelistä. En suositellut tätä 😡😡
Hieno peli... Mutta se sisältää paljon mainoksia. Ja hangout liikaa... Ja kun yritämme koskettaa sitä, kun se tuplaantuu ja tuttuun tapaan hävisimme.... 👎
No, rakastan peliä, se on hauskaa, MUTTA se antaa sinulle joukon mainoksia, mutta kun haluat hakea, se sanoo "ei internetyhteyttä" ja haluan myös skinejä ilmaiseksi, joten napauta ja sitten...EI INTERNET-YHTEYTTÄ!Kun minulla on internet. Se on minun ongelmani ja se on minun kokemukseni.
Huoneet. Huone deluxe1 keskisuuri parisänky 66 neliömetriä Internet – Ilmainen langaton internetyhteys Ajanviete – Kaapelikanavat Ruoka ja juoma
En pidä siitä, miten olet määrittänyt pelin, ja ajattelin, että oli hyvä idea, että minulle ei juuri ole mainoksia, mutta napauttelin tehdäkseni munia, enkä olisi voittanut tasoa, jos se ei olisi ollut sitä ja kun napauttelin katsoakseni Mainos jatkaa pelaamista siellä, missä olin, se ei antanut minulle mainosta, kun peli oli pelannut noin 30 minuuttia, ja se oli ikävää, en ollut varma, olisiko minulla rahaa vaihtaa ihoni ja se ei näyttänyt kolikoitani näytöllä, en suosittelisi tätä kenellekään valitettavasti poistettu
Angry Birds Friends Angry Birds GO Angry Birds Land Angry Birds Rio Angry ... iPhone 13 Apple iPhone 14 Apple iPhone 3G Apple iPhone 3GS Apple iPhone 4
ihan kiva
Hauskaa/rentouttavaa
lataa ja asenna Stacky Bird: Hyper Casual Flying Birdie Dash Game APK apk: kirjoittanut Kooapps Games ... Kategoria : Ajanviete
Liian. Paljon. Mainokset. Uskomattoman häiritsevää. Kaksi tähteä, koska peli kiinnosti minua. Mutta en voi pelata, jos työnnät niin paljon mainoksia väkisin.
Hyvä peli !!!
Se on melko hyvä peli, mutta tapa saada monia mainoksia ja pyytää sinua arvioimaan niin paljon, mutta siinä on potentiaalia.
Pidän pelistä todella, mutta jokaista 30 sekuntia peliaikaa kohden on 30 mainosta. Liian monet lisäykset tekevät pelistä liian turhauttavan pelattavaksi.
Se oli hyvä, mutta se oli hieman hidasta
Se on hieno peli. Suosittelen, että asennat tämän pelin, koska esteet eivät ole liian kovia ja jos olet nirso, niin EI LISÄÄ!!! 🐣🐔 Lempilintuni on hupullinen, koska se munii kultamunia ja se on siistiä.😎😎😎
Tosi kiva peli 😃😄jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Helvetin hyvä peli Ainoa ongelma on se, etten voi taistella pomon kanssa. Minun täytyy katsoa lisää Mutta annan sille 5 tähteä Koska se on hauska peli ja mukava pelata tässä pelissä ei ole kovempia tasoja, joten siksi annan sen ⭐⭐ ⭐⭐⭐
Viihdyttävä
Bird. Aiuta il piccolo uccello nel suo percorso ... Android 6.0+. Sisältöluokitus : Everyone. Lataukset : ... Square Bird. MOONEE PUBLISHING LTD.
Se oli hauskaa ensimmäinen taso, mutta kun saat myrskyn, jos mainoksia, se oli minulle. Tämä peli voisi olla todella hauska, jos teet siitä hauskaa. Nyt olen tasolla 5 ja tästä pelistä tuli tylsä. Jos voisin ladata sen ja pelata sitä loppuun asti miljoonalla, en tekisi. Niin paha se on.
Square Bird. Uudessa neliö lintupelissä löydät itsesi uskomattomasta maailmasta, jossa hauska poikasen Robin asuu. Hahmosi ei voi vielä lentää.
Kohtuullisen hauskaa, mutta mainokset keskeyttävät jatkuvasti ja johdonmukaisesti pelin kulun.
Pelattiin 30 sekuntia. Taso on valmis. Kysyttiin, haluaisinko saada 100 kolikkoa lisäyksen katsomisesta. Sanoin ei, koska aloin juuri pelaamaan. (Olin kiinnostunut pelaamisesta) Sain 30 sekunnin lisäyksen. Joten minut olisi voitu palkita, mutta sain rangaistuksen. Ontuva. Poista asennus.
Hyvä peli mutsamal silleen huono peli ku tulee niin paljo mainoksia
Rakastin sitä, mutta peliä voi kehittää paljon. Olen nyt tasolla 737. Rakastin sitä tässä määrin. Pelin tasot toistuvat jatkuvasti, eikä kovuus ole korkea.
Tämä peli on ihan sika hyvä peli! Ja suosittelen lataamaan!
se viivästyy, kun melkein tapan pomon, mikä on vähän kuin CHEAT BYEEEEE